مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 07:022022-06-07ورزشي

برگزاری دومین جشنواره کودکان کار و خیابانی در یزد


معاون فرهنگی شهردار یزد از برگزاری دومین جشنواره کودکان کار، با عنوان «باز باران» در این شهر میراث جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت در نشست برنامه ریزی جشنواره باز باران از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی اجتماعی کودکان کار خبر داده و اظهار کرد: این جشنواره در راستای تجدید دوستی و ارتباط کودکان کار و دیگر اقشار جامعه برگزار می شود.

وی زمان برگزاری این جشنواره را 22 خرداد ماه اعلام کرده و افزود: جشنواره باز باران به مدت یک هفته در راستای بسترسازی اجتماعی به منظور حذف تکدی گری کودکان در سطح شهر جهانی یزد برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این جشنواره، نحوه رفتار با کودکان کار را با مردم به اشتراک بگذاریم.

معاون فرهنگی شهردار یزد با اشاره به اهمیت تحصیل و آموزش کودکان کار گفت: در این جشنواره تلاش شده این بخش از مسئولیت اجتماعی سازمان های ذیربط نیز مدنظر قرار گیرد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد: برگزاری بازارچه خیریه، افتتاح مرکز کار کودکان خیابانی، کارگاه آموزشی و مهارتی، تماشای فیلم، تئاتر خیابانی، پخش بروشور آموزشی، مسابقه نقاشی و قصه گویی، پویش دوچرخه سواری، مسابقه ورزشی و پایش سلامت و بهداشت از بخش های در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره کودکان کار و خیابانی در یزد

برگزاری دومین جشنواره کودکان کار و خیابانی در یزد