مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-07سياسي

حسینی بوشهری: تاریخ تعبیرات عنکبوت مقدس درباره امام رضا (ع) را نمی بخشد


عضو مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن توهین فیلم عنکبوت مقدس به ساحت مقدس امام رضا(ع) گفت: نه فقط شیعیان و اهل سنت بلکه جهان حضرت را به رأفت می شناسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس توهین فیلم عنکبوت مقدس به ساحت قدسی امام رضا (ع) و شهر مقدس مشهد در روزهای اخیر واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

این اهانت نه فقط احساسات ایرانیان و شیعیان بلکه همه آزاداندیشان را دردمند کرده است.

در بررسی این اقدام موهن با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت وگو کرده ایم که در ادامه تقدیم می شود.

مدعیان وطن پرستی، گرای تحریم به دشمن می دهند آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اتفاقی که اخیراً در جشنواره کن و در فیلم عنکبوت مقدس رخ داده است، اظهار کرد: متأسفانه این اتفاق توسط کسانی رخ داده که در سخن ادعای حمایت از وطن و هم وطنان را دارند اما در عمل به بیگانه پناه برده و حتی به دشمن گرا می دهند که ملت ایران را تحریم کنید! ملت ایران در دفاع از وطن جان خود را فدا کرده و می کنند عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این ها از منافقان گرفته تا دیگر گروه های معاند، نسبت به نظام و مردم سوگیری دارند اما دنیا شاهد بود که ایران اسلامی چه در دفاع از میهن و چه در مبارزه با طاغوت جان خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی بوشهری: تاریخ تعبیرات عنکبوت مقدس درباره امام رضا (ع) را نمی بخشد

حسینی بوشهری: تاریخ تعبیرات عنکبوت مقدس درباره امام رضا (ع) را نمی بخشد