مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-07اقتصادي

ایمن سازی و ساماندهی ورودی و بلوار اصلی شهر آوج در دستور کار قرار گرفته است


سرپرست فرمانداری شهرستان آوج گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، به زودی ورودی شهر آوج با احداث دو میدان ایمن سازی خواهد شد.

- حسین حسین خانی سرپرست در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین با بیان اینکه شهر آوج یکی از ورودی های اصلی و مهم استان قزوین از قسمت غرب کشور است، اظهار کرد: روزانه چند هزار خودرو از مرکز شهر آوج به استان های غرب کشور و همچنین از غرب به استان های مرکزی به خصوص پایتخت تردد می کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین درخواست و مطالبه شهروندان آوج، ساماندهی و ایمن سازی گردنه آوج است که در سال های گذشته به دلیل ناایمن بودن ورودی شهر شاهد رقم خوردن تصادفات مرگبار در این گردنه بوده ایم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آوج با بیان اینکه از سال های دور تاکنون جهت ساماندهی و ایمن سازی ورودی شهر آوج تلاش و پیگیری های زیادی انجام شده بود خاطرنشان کرد: بعد از حضور در فرمانداری آوج، با توجه به مطالبه مردم شهرستان و مسافرانی که از محور آوج تردد می کنند پروژه سامان دهی و ایمن سازی ورودی شهر آوج و ساماندهی بلوار اصلی شهر در اولویت کاری بنده قرار گرفت.

  حسین خانی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های انجام شده و با حمایت مدیریت ارشد استان و همراهی مدیران دستگاه های مسئول در این حوزه، هماهنگی های  صورت گرفته و به زودی ورودی شهر آوج با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی و ساماندهی ورودی و بلوار اصلی شهر آوج در دستور کار قرار گرفته است

ایمن سازی و ساماندهی ورودی و بلوار اصلی شهر آوج در دستور کار قرار گرفته است