مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-07اقتصادي

امیرعلی و فاطمه محبوب ترین نام ها در میان نوزادان ایلامی


سید محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در مورد رشد جمعیتی استان بیان داشت: در سال 1400 تعداد ولادت های ثبت شده در استان 7742 واقع ولادت بوده که هفت دهم نسبت به سال قبل آن  کاهش داشته ایم و به عبارتی در زمینه روند رشد جمعیت در طی سالیان گذشته ما شاهد روند کاهشی رشد جمعیت در استان بوده ایم به نحوی که رشد جمعیت به زیر یک درصد رسیده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در همین مدت نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در 12 ماه سال 1400 برابر با 112 واقعه بود یعنی در مقابل 100 واقعه دختر 112 واقع پسر متولد شده داشته ایم.

مدیر کل ثبت احوال ایلام در مورد مقبولیت اسم پسر و دختر در استان گفت: بیشترین مقبولیت در میان اسم های انتخابی برای پسران امیر علی، آراد حسین و رضا بوده و برای نوزادان دختر فاطمه در صدر اسم های انتخابی است.

وی در مورد صدور کارت هوشمند ملی در استان بیان داشت: تاکنون بیش از 460 هزار نفر واجد شرایط برای کارت هوشمند ثبت نام کرده اند که کارت حدود 90 درصد این افراد صادر و تحویل داده شده و جمعیتی از کمتر از 10 هزار نفر برای ثبت این نام این کارت به ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان مراجعه نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعلی و فاطمه محبوب ترین نام ها در میان نوزادان ایلامی

امیرعلی و فاطمه محبوب ترین نام ها در میان نوزادان ایلامی