مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-07بين الملل

پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی به شورای حکام ارائه شد


منابع خبری روز سه شنبه ادعا کردند که قطعنامه ضد ایرانی ایالات متحده آمریکا و سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: خبرگزاری فرانسه دقایقی پیش به نقل از دیپلمات های آگاه ادعا کرد: طرح محکومیت ایران به دیده بان هسته ای سازمان ملل ارائه شد.

در همین حال منابع خبری شبکه های عربی به نقل از منابع مطلع مدعی شدند: آراء کافی برای تصویب قطعنامه علیه ایران وجود دارد.

در فرازهایی از این سند پیشنهادی که به رویت برخی رسانه های غربی رسیده، آمده است: شورای حکام آژانس از ایران می خواهد برای انجام تعهدات قانونی خود به صورت فوری اقدام کند و پیشنهاد مدیرکل آژانس در مورد تعامل بیشتر برای شفاف سازی و حل و فصل همه مسائل پادمان های باقی مانده را بلافاصله بپذیرد.

این قطعنامه درحالی پیشنهاد شده است که مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته پیش با انتشار گزارشی یکسویه و تحریک آمیز ادعا کرد که ایران در ارائه پاسخ های معتبر فنی به سوال های این سازمان درباره پیدا شدن مواد هسته ای در سه مکان اعلام نشده، ناکام بوده و به این ترتیب مسائل پادمانی که قرار بود در هماهنگی با توافق اسفند ماه گذشته میان ایران و آژانس حل و فصل شود، باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی به شورای حکام ارائه شد

پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی به شورای حکام ارائه شد