مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-07اجتماعي

اجرای پروژه تکمیل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید سلیمانی و شهید یاسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه هدف از اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح را بهبود عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی این محور اعلام کرد و افزود: - عملیات احداث مسیر دسترسی غرب به جنوب تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید سلیمانی و بزرگراه شهید یاسینی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه هدف از اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح را بهبود عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی این محور اعلام کرد و افزود: گردش ترافیکی تقاطع موجود در مبادی ورودی شرق تهران، از طریق احداث مسیر دسترسی و دوربرگردان غیرهمسطح تکمیل خواهد شد.

او اظهار داشت: اجرای این پروژه عمرانی حدود 12 کیلومتر از طول گردش های اضافی ناشی از کمبود مسیر های دسترسی را کاسته و سبب صرفه جویی و توزیع متناسب ترافیک عبوری خواهد شد.

خاکبرداری، زیرسازی و بتن ریزی و ساخت پل از فعالیت های اجرایی این پروژه به منظور احداث این تقاطع است که هم اکنون در مرحله مطالعه، بررسی و اقدام است.

همچنین روز گذشته عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور در منطقه 13 از محل پروژه تکمیل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید سلیمانی و شهید یاسینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه تکمیل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید سلیمانی و شهید یاسینی

اجرای پروژه تکمیل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید سلیمانی و شهید یاسینی