مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-07ورزشي

چطور فضای مجازی را برای کودکانمان امن کنیم ؟


والدین هوشمند کسانی هستند که با بهانه هایی مثل فعالیت شغلی و رسیدگی به کارهای شخصی اینترنت و فضای مجازی را تمام و کمال در اختیار فرزندانشان قرار نمی دهند؛ - گروه زندگی : چند روز پیش در حال  بررسی گوشی همراهم بودم که متوجه شدم چندین برنامه و بازی روی آن نصب شده است، خیلی تعجب کردم چون نه خودم برنامه جدیدی نصب کرده بودم و نه اهل بازی کردن بودم.

مدتی از آن زمان گذشت تا اینکه یک شب برادر زاده ام که حدودا 8 ساله است میهمان من بود ،متوجه شدم که در حال بازی و جستجو در گوشی همراه من است.

متعجبانه دیدم که در گوشی من بازی می کند.

به او گفتم عمه جان شما این بازی ها را در گوشی من نصب کردی؟ گفت بله ، می خواستم بازی کنم اما بابا و مامان اجازه نصب بازی در گوشی خودشان  را به من نمی دادند، برای همین روی گوشی شما نصب کردم.

از این همه حاضرجوابی و کاربلدی او تعجب کردم ، چون خودم هنوز نصب بازی و بعضی از برنامه هایی که او در گوشی ام نصب کرده بود را بلد نبودم.

پس از آن برایم سوال شد که پدر و مادرها باید با چه میزان دقت و مراقبتی در فضای مجازی از فرزندانشان محافظت کنند تا آنها آسیبی نبینند، با وجود همه امکاناتی که این روزها در اینترنت فراهم است و با یک گوشی یا لپ تاپ بچه ها می توانند به سراسر دنیا وصل شده یا به انواع بازی ها و نرم افزارها مرتبط شوند و حتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور فضای مجازی را برای کودکانمان امن کنیم ؟

چطور فضای مجازی را برای کودکانمان امن کنیم ؟