مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 19:172022-06-07سياسي

دیدار سفیر پرتغال با شهردار تهران/ تحریم های ظالمانه مانع پیشرفت ایران نخواهد شد


شهردار تهران با تاکید بر اینکه تحریم های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران اوج بی عدالتی را به نمایش گذاشته است، گفت: اما این موضوع مانع نخواهد شد ملت ایران در زمینه های مختلف پیشرفت جدی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، کارلوس کاستا نهوش سفیر کشور پرتغال در ایران با حضور در ساختمان شهرداری تهران با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار پایتخت در این دیدار با ابراز امیدواری نسبت به این موضوع که حضور سفیر پرتغال در ایران بتواند ظرفیت های دو کشور ایران و پرتغال را در کنار هم فعال کند، گفت: امیدوارم دو ملت ایران و پرتغال روز به روز و بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک شوند.

زاکانی با بیان اینکه پیشاپیش روز ملی پرتغال را تبریک عرض می کنم و بهترین ها را برای ملت و دولت پرتغال آرزو می کنم، افزود: بسیار خوشحالم که نظر سفیر محترم کشور پرتغال ناظر به پیوستگی و همکاری بین دو شهر لیسبون و تهران است.

باید اعلام کنم ما مسیر خواهر خواندگی دو شهر تهران و لیسبون را دنبال می کنیم و در ماه آینده نیز این توفیق را داریم در نشستی میزبان مجموعه شهرهایی که با تهران خواهر خوانده هستند باشیم.

به همین منظور از شهردار لیسبون نیز برای حضور در این نشست دعوت کردیم و امیدواریم شاهد حضور شهردار لیسبون باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر پرتغال با شهردار تهران/ تحریم های ظالمانه مانع پیشرفت ایران نخواهد شد

دیدار سفیر پرتغال با شهردار تهران/ تحریم های ظالمانه مانع پیشرفت ایران نخواهد شد