مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 09:172022-06-08اجتماعي

همایش «سلام فرمانده» امروز در اردبیل برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همایش «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی های دارالارشاد اردبیل عصر امروز در مجموعه تفریحی شورابیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، اباصلت ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش سلام فرمانده با حضور دهه نودی های دارالارشاد اردبیل، عصر امروز در ورودی مجموعه تفریحی شورابیل برگزار می شود.

وی افزود: ابوذر روحی، خواننده این اثر، میهمان ویژه این همایش است و خادمان رضوی نیز به مناسبت دهه کرامت، همراه با پرچم مطهر حرم رضوی حضور خواهند داشت.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای حضور در این اجتماع بزرگ،کلمه سلام فرمانده را به سامانه 300074451 ارسال کنند.

ابراهیمی ادامه داد: این برنامه مردمی است و تلاش می کنیم تا با اطلاع رسانی دقیق بتوانیم شهروندان را نسبت به برگزاری این برنامه فرهنگی و اجتماعی آگاه سازی کنیم.

وی گفت: زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و صلوات خاصه امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

انتهای پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «سلام فرمانده» امروز در اردبیل برگزار می شود

همایش «سلام فرمانده» امروز در اردبیل برگزار می شود