مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-08سياسي

شمیم رضوی در شهرقدس پیچید


کاروان زیرسایه خورشید در معیت پرچم متبرک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به شهرقدس آمده و عطر رضوی را در فضای شهر طنین انداز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، همزمان با دهه کرامت کاروان زیرسایه خورشید وارد شهرقدس شد و با ورود به گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) و استقبال بی نظیر مردم، به مقام شامخص شهدا ادای احترام کردند.

خدام حرم مطهر امام رضا(ع) با نیروهای سازمان آتش نشانی و هلال احمر دیدار و در معیت پرچم متبرک رضوی از بیماران بستری در بیمارستان سردار شهید سلیمانی عیادت کرده بسته های تبرکی هدیه داده و خداقوتی با کادر درمانی داشتند.

سفیران امام مهربانی ها پیام آور اتحاد، وحدت، گفتار صادقانه و خدمت خالصانه و همیاری به یکدیگر بودند و در جمع شهرداران استان تهران حضور یافته و در ادامه با گروه های جهادی دیدار داشته و با شرکت در رزمایش مومنانه بسته های ارزاق را متبرک به نمک و نبات تبرکی کردند.

خادمان امام رئوف با حضور در مرکز ترک اعتیاد آقایان شور و حال وصف ناشدنی راه انداختند و در پایان با ورود به مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) فضای مسجد را عطرآگین و دل های عاشقان حضرت را روانه صحن و سرای حرم رضوی کرده و عطر رضوی را در فضای شهر طنین انداز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم رضوی در شهرقدس پیچید

شمیم رضوی در شهرقدس پیچید