مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-08سياسي

حضور پلیس فتا در کمپین جهانی آگاه سازی سایبری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سیروس دالوند در تشریح این خبر اظهار داشت: کمپین جهانی آگاه سازی سایبری؛ امسال به منظور کاهش تاثیرات جهانی جرایم سایبری و محافظت از جوامع برای داشتن جهانی امن تر بر روی سه تهدید سایبری برجسته شامل حملات DDoS، - معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا فراجا از برگزاری کمپین جهانی آگاه سازی سایبری از 11 تا 27 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سیروس دالوند در تشریح این خبر اظهار داشت: کمپین جهانی آگاه سازی سایبری؛ امسال به منظور کاهش تاثیرات جهانی جرایم سایبری و محافظت از جوامع برای داشتن جهانی امن تر بر روی سه تهدید سایبری برجسته شامل حملات DDoS، حملات باج افزاری، اخاذی/ اخاذی جنسی دیجیتال متمرکز است.

این مقام مسئول مهمترین اهداف این کمپین را افزایش آگاهی عمومی پیرامون تهدیدات سایبری و ارتقاء بهداشت سایبری برای افراد و کسب و کارها، حمایت از تلاش های پیشگیرانه هدفمند پلیس علیه تهدیدات سایبری برجسته، به دست آمدن نتایج عملیاتی بهتر، عمق بخشی به همکاری ها از طریق فعالیت های مشترک و اشتراک اطلاعات در طول کمپین برشمرد.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا فراجا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه افراد در مواجهه با جرایم سایبری آسیب پذیر هستند، شعار امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پلیس فتا در کمپین جهانی آگاه سازی سایبری

حضور پلیس فتا در کمپین جهانی آگاه سازی سایبری