مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-08فرهنگي

نمایش سرپنجه های سرشار از عشق هنرمندان کرمانی در نمایشگاه صنایع دستی


هنر سرپنجه های پر از عشق هنرمندان کرمانی در نمایشگاه و فروش آثار هنرمندان هنرهای سنتی کرمان در محل هتل پارس کرمان به نمایش درآمده است.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: همزمان با هفته صنایع دستی هتل پارس کرمان از امروز هجدهم تا جمعه 20 خرداد ماه میزبان هنر سرپنجه هنرمندان کرمانی در رشته های مختلف است.

حضور 40 استادکار در نمایشگاه صنایع دستی کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 20 رشته صنایع دستی استان کرمان در نمایشگاه و فروش آثار هنرمندان هنرهای سنتی کرمان به نمایش گذاشته شده است و 40 نفر از استادکاران صنایع دستی کرمان در این برنامه شرکت دارند.

فریدون فعالی ادامه داد: نمایشگاه و فروش آثار هنرمندان هنرهای سنتی کرمان با همکاری انجمن صنایع دستی و اتاق بازرگانی کرمان دایر شده است و این فرصت فراهم شده تا هنرمندان آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند.

وی با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه و فروش آثار هنرمندان هنرهای سنتی کرمان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از نظر کیفیت و تنوع محصولات در سطح بالایی ست و این انتظار هم از کرمان به عنوان شهر ملی صنایع دستی می رود که کیفیت و کاربری محصولات روز به روز بیشتر شود و در سبد خانوار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش سرپنجه های سرشار از عشق هنرمندان کرمانی در نمایشگاه صنایع دستی

نمایش سرپنجه های سرشار از عشق هنرمندان کرمانی در نمایشگاه صنایع دستی