مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-08اقتصادي

کرمان میزبان گردشگران جام جهانی قطر می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: کرمان یکی از شش استانی ست که در برنامه سفر تماشاچیان جام جهانی قطر قرار گرفته است.

- فریدون فعالی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه و فروش هنرمندان هنرهای سنتی کرمان در محل هتل پارس در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کرمان یکی از شش استان ایران است که در برنامه سفر تماشاچیان جام جهانی قطر قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در حال برنامه ریزی هستیم تا ظرفیت های گردشگری برای ورود گردشگران جام جهانی قطر به کرمان را داشته باشیم و همچنین استان کرمان برای اعزام توریست به قطر سهمیه دارد که در این زمینه نیز اقداماتی انجام می دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ادامه داد: در برآورد اولیه اعلام شده است یک هزار و 500 نفر از تماشاچیان جام جهانی قطر به استان کرمان می آیند و امکان صدور ویزای فرودگاهی برای حضور این گردشگران در استان فراهم می شود و همچنین انجام پرواز مستقیم از قطر به کرمان در دست پیگیری است.

فعالی خاطرنشان کرد: باید فستیوال، نمایشگاه های صنایع دستی و جشنواره های مختلف را همزمان با حضور گردشگران در استان کرمان پیش بینی کنیم و به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بپردازیم که اصالت و فرهنگ کرمانی را به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان میزبان گردشگران جام جهانی قطر می شود

کرمان میزبان گردشگران جام جهانی قطر می شود