مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 20:122022-06-08بين الملل

بیانیه سه وزیر صهیونیست در پی هشدار مقاومت لبنان درباره میدان گازی «کاریش»


سه وزیر رژیم صهیونیستی در پی هشدارهای جنبش حزب الله لبنان درباره سکوی گازی «کاریش» مدعی شدند که این سکو در محدوده فلسطین اشغالی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کابینه رژیم صهیونیستی، عصر امروز (چهارشنبه)، به تهدیدات جنبش حزب الله درباره سرقت منابع لبنان واکنش نشان داد.

این بیانیه در سایه تنش میان بیروت و تل آویو و پس از ارسال یک کشتی صهیونیستی برای استخرج گاز از میدان کاریش صادر شده است؛ میدانی که لبنان آن در محدوده منطقه مورد مناقشه می داند و از آموس هاچشتاین میانجی آمریکایی خواسته است به بیروت بیاید تا مذاکرات ترسیم مرز دریایی  در این خصوص تکمیل شود.

بنابر گزارش پایگاه خبری شبکه المیادین به نقل از  رسانه های عبری، وزیران جنگ، خارجه و انرژی رژیم صهیونیستی در پی تهدیدات حزب الله در این خصوص مدعی شده اند سکوی گازی کاریش در محدوده فلسطین اشغالی قرار دارد.

طبق گزارش پایگاه عرب48 ، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، یاییر لاپید وزیر خارجه و کارین الهرار وزیر انرژی این رژیم در بیانیه ای مشترک همچنین مدعی شده اند که میدان گازی کاریش یکی از منابع راهبردی اسراییل است.

سه مقام صهیونیست یادشده ادعا کردند که این رژیم آمادگی دارد از آنچه زیرساخت این رژیم خوانده شده، محافظت و دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سه وزیر صهیونیست در پی هشدار مقاومت لبنان درباره میدان گازی «کاریش»

بیانیه سه وزیر صهیونیست در پی هشدار مقاومت لبنان درباره میدان گازی «کاریش»