مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-09اقتصادي

اختصاص 19 هزار میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای محروم کشور


معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: 19 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستاهای محروم کشور در قالب جهاد آبرسانی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید آقازاده حبشی پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور مدیر عامل شرکت آبفای همدان، معاونین و دیگر مدیران این شرکت برگزار شد با اشاره به اینکه خداوند فرصت سقایی را برای ما فراهم کرده است اظهار کرد: پایش وضعیت موجود، مدیریت تامین و مدیریت مصرف در شمار وظایف ماست که خوشبختانه در بحث پایش وضعیت و مدیریت تامین هر آنچه در توان داشته ایم انجام دادیم و تنها در مدیریت مصرف است که باید با ایجاد حساسیت مردم را به کمک بطلبیم.

وی بیان کرد: امروز مدیریت توزیع و مصرف نیازمند بهره گیری از روش های نوین است و البته در این مسیر اصحاب رسانه ضمن آگاهی بخشی به عموم می توانند همکار ما باشند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در انتقال شرایط بحران کم آبی به مردم کمک حال ما باشند عنوان کرد: هر جا در کشور توفیقی حاصل شده است به مدد مردم بوده و امروز هم نیازمند مدیریت مصرف از سوی همین مردم هستیم.

وی بیان کرد: شما خادمین مردم تنها با صداقت در گفتار است که می توانید اعتماد عمومی را جلب کنید و بدانید که همین مردم، امروز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 19 هزار میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای محروم کشور

اختصاص 19 هزار میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای محروم کشور