مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 18:272022-06-09اجتماعي

وجود 1500 واحد صنعتی مجوزدار در استان/زنجان 9 میلیون تن پسماند روی دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 500 واحد صنعتی در استان از محیط زیست مجوز گرفته اند، گفت: تنها مخالفت محیط زیست ملاک مخالفت نیست و سایر نهادها نیز در ارائه این مجوزها موثرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا یافتیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان به مناسبت هفته محیط زیست با گرامیداشت یا و خاطره شهدای محیط زیست، یاد و خاطره دو شهید محیط بان استان زنجان که برای حفظ محیط زیست جان خود را از دست دادند را گرامیداشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست بدون همراهی مردم میسر نیست، عنوان کرد: به صرف انتقاد نمی توان یاور محیط زیست بود و باید حتما مردم با ارائه راهکار همیار باشند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به فرهنگ حفظ محیط زیست باید از آموزش صرف اجتناب شود، عنوان کرد: نمی توان بدون مردم و نقش آنها انتظار بهبود شرایط در جامعه را داشت.

یافتیان در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از محیط زیست با عدم استفاده از محیط زیست متفاوت است، بیان کرد: باید بتوان یک توازن بین حفظ محیط زیست و بهره گیری ایجاد کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه محیط زیست یک امانت است، اضافه کرد: باید ضمن استفاده از محیط زیست از آن حفاظت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1500 واحد صنعتی مجوزدار در استان/زنجان 9 میلیون تن پسماند روی دارد

وجود 1500 واحد صنعتی مجوزدار در استان/زنجان 9 میلیون تن پسماند روی دارد