مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 19:072022-06-09پزشكي

سازمان جهانی بهداشت: خطر آبله میمون در جهان جدی و واقعی است


تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در نشست خبری این سازمان در شهر ژنو هشدار داد ممکن است مهار شیوع جهانی ویروس آبله میمون به سادگی امکان پذیر نباشد و خطر آبله میمون در کشورهای غیر بومی این ویروس جدی و واقعی است.

- تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در نشست خبری این سازمان در شهر ژنو هشدار داد ممکن است مهار شیوع جهانی ویروس آبله میمون به سادگی امکان پذیر نباشد و خطر آبله میمون در کشورهای غیر بومی این ویروس جدی و واقعی است.

کارشناسان سازمان جهانی بهداشت در نشست خبری این سازمان در شهر ژنو نسبت به شیوع بیشتر آبله میمون در کشورهای خارج از آفریقا هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در نشست خبری این سازمان در شهر ژنو هشدار داد ممکن است مهار شیوع جهانی ویروس آبله میمون به سادگی امکان پذیر نباشد و خطر آبله میمون در کشورهای غیر بومی این ویروس جدی و واقعی است.

از آغاز ماه می تا کنون سازمان جهانی بهداشت بیش از هزار مورد ابتلا به آبله میمون را در 29 کشور خارج از آفریقا ثبت کرده است.

تدروس افزود: اگر همه گیری ها مهار نشود و ویروس در مناطق جدید جای پای خود را پیدا کند، می تواند به طور نامحدود در سطوح پایین بجوشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: خطر آبله میمون در جهان جدی و واقعی است

سازمان جهانی بهداشت: خطر آبله میمون در جهان جدی و واقعی است