مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-10اقتصادي

نیمه دوم تیرماه جدیدترین زمان واریز سود سهام عدالت/ جاماندگان نگران نباشند


سهام عدالت از تعدادی نماد بزرگ و ارزنده بازار سرمایه تشکیل شده است که در هفته های گذشته با افت مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سهام عدالت از جمله دارایی هایی است که بخش عمده ای از افراد کشور آن را در اختیار دارند و همین مساله سبب شده تا برخی در زمینه سوء استفاده از آن اقدام کنند.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه ای در مورد کلاهبرداری سایبری برای دریافت سود سهام عدالت به عموم مردم هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: به تازگی مجرمان سایبری با ترفندی جدید و با ارسال پیامک و یا پیام در شبکه های اجتماعی با نام واریز سود سهام عدالت مترصد کلاهبرداری از مردم هستند.

پیام های جعلی که به تازگی منتشر شده است، از مخاطبان درخواست می کند که برای دریافت سود سهام خود از طریق لینک آلوده اقدام کند که سهامداران باید نسبت به این اقدام کلاهبردارانه آگاه باشند.

* نیمه دوم تیرماه زمان جدید واریز سود سهام عدالت محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: سود سهام جاماندگان سهام عدالت (سهامداران سهام عدالت که تاکنون موفق به دریافت سود عملکرد سال های 98 و 99 خود نشده اند) در نیمه دوم تیرماه به حساب آنها واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه دوم تیرماه جدیدترین زمان واریز سود سهام عدالت/ جاماندگان نگران نباشند

نیمه دوم تیرماه جدیدترین زمان واریز سود سهام عدالت/ جاماندگان نگران نباشند