مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-11فرهنگي

بزرگداشت برگزیدگان نشان ملی صنایع دستی/ رونمایی از دستگاه خراطی دست ساز


معاون صنایع دستی ادار ه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه در هفته صنایع دستی بزرگداشت برگزیدگان نشان ملی صنایع دستی برگزار می شود گفت: - هاشم مظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از رونمایی احکام قالی های ثبت شده استان خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر رونمایی، قالی ها نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی از برگزاری بزرگداشت برگزیدگان نشان ملی سال 1400 خبر داد و گفت: دستگاه خراطی دست ساخته به شیوه نوین، با کارایی بالا (توسط استاد خانیان) در این هفته رونمایی می شود.

معاون صنایع دستی ادار ه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان به آغاز به کار تشکل ثبت شده انجمن صنایع دستی در باغ نظری اشاره کرد و یادآور شد: اجرای زنده سفالگری و نقاشی روی سفال در پیاده راه بوعلی نیز یکی از این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه وبینار کارآفرینی و ایجاد کسب و کار صنایع دستی نیز در این هفته خواهد بود عنوان کرد: خانه خلاق سفال واقع در خانه صمدی نیز در این هفته بازگشایی می شود.

 مظاهری به بازدید از دو مورد از کارگاه های صنایع دستی شهر همدان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تور یک روزه برای سفالگران  موزه ملی ایران، آبگینه و سفال، کارگاه سفال و سرامیک فرزانه نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت برگزیدگان نشان ملی صنایع دستی/ رونمایی از دستگاه خراطی دست ساز

بزرگداشت برگزیدگان نشان ملی صنایع دستی/ رونمایی از دستگاه خراطی دست ساز