مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-11اجتماعي

ورود توده گرد و غبار به ایران/ رگبار و رعد و برق در برخی استان های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در سه روز آینده در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک در برخی استان ها همچنین شکل گیری توده گرد و خاک درکشور همسایه و ورود به استان های غربی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در سه روز آینده در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، استان های ساحلی خزر، خراسان های شمالی و رضوی و برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: روز های سه شنبه و چهارشنبه (24 و 25 خرداد) نیز در شمال استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، برخی نقاط استان های خراسان شمالی و رضوی و جنوب سیستان و بلوچستان این وضعیت پیش بینی می شود.

ضیاییان اضافه کرد: در دو روز آینده در برخی نقاط استان های واقع در جنوب غرب، جنوب، شرق، جنوب شرق، شمال شرق و استان های واقع در دامنه های جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود توده گرد و غبار به ایران/ رگبار و رعد و برق در برخی استان های کشور

ورود توده گرد و غبار به ایران/ رگبار و رعد و برق در برخی استان های کشور