مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:522022-06-11سياسي

بررسی اولویت های برنامه هفتم توسعه در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت


اولویت ها و اهداف سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، روسای کمیسیون ها و نمایندگانی از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه برگزار شد، اهداف و اولویت های برنامه هفتم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مجموع 24بند پیشنهادی کمیسیون پیشنهادی 32هدف و راهبرد تحقق آن گنجانده شده که بنا به پیشنهاد اعضای محترم مجمع در صحن، بنا داریم روی اهدافی که مسائل و نیازهای کشور است، تمرکز داشته باشیم و فلسفه این جلسه، بحث مستقل درباره اهداف سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه است که بتوانیم با توجه به مسائل، منابع و موانع بر روی اهداف و اولویت هایی توافق کنیم و پیشنویس کمیسیون را بر مبنای آن، بررسی مجدد کنیم.

در ادامه گزارشی از آسیب شناسی سازمان برنامه و بودجه پیرامون شش برنامه توسعه که پس از انقلاب اسلامی در ایران تصویب و اجرا شده است، با عنوان تبیین مسائل کلیدی برای انعکاس در سیاست های کلی ارائه شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اولویت های برنامه هفتم توسعه در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت

بررسی اولویت های برنامه هفتم توسعه در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت