مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-11پزشكي

تشکیل بیش از 900 هزار پرونده الکترونیک سلامت در خراسان جنوبی


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: 924 هزار 839 پرونده الکترونیک بهداشت در استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجید شایسته، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اظهار داشت: سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) از سال 1395 در خراسان جنوبی فعال است.

وی افزود: زمینه بستر نگهداری پرونده های الکترونیک شهروندان خراسان جنوبی و ثبت نام همه جمعیت استان نیر در سال 1395 در سامانه انجام شده است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: پرونده الکترونیک به نحوی طراحی شده که با توجه به سن افراد مراقبت های اختصاصی از جمله خدمات مراقبت سلامت در تمامی گروه های سنی، مشاوره رایگان سلامت روان، خدمات دندانپزشکی در گروه های هدف و مراقبت پیش و حین بارداری به صورت رایگان به آن ها ارائه می شود.

شایسته با بیان اینکه صدردصد جمعیت خراسان جنوبی اعم از روستایی و شهری زیر پوشش پرونده الکترونیک بهداشت هستند، تأکید کرد: شهروندان با مراجعه به مراکز بهداشت از خدمات یکپارچه بهداشت(سیب) بهره مند شوند.

وی یادآور شد: تاکنون 924 هزار و 839 پرونده الکترونیک بهداشت در خراسان جنوبی تشکیل شده که بخشی از این تعداد مربوط به افراد مهمان از استان های دیگر و برخی مربوط به افراد فوت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 900 هزار پرونده الکترونیک سلامت در خراسان جنوبی

تشکیل بیش از 900 هزار پرونده الکترونیک سلامت در خراسان جنوبی