مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 17:572022-06-11سياسي

کارگاه های مسکن مهر پردیس فعال می شوند/ ساماندهی شهرک امام خمینی(ره)


علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور صبح امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص بازدید خود از پروژه های مختلف پردیس، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، اظهار کرد: موضوعات در پردیس متعدد است و در بازدیدهای امروز برخی از این موارد در دستور کار و سه موضوع تصفیه خانه، مسکن مهر و شهرک امام خمینی(ره) مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به مشکلات محیط زیستی که انتقال فاضلاب شهری پردیس به سد ماملو ایجاد کرده، تاکیداتی در تکمیل و اتصال خط تصفیه خانه این منطقه را در دستور کار قرار دادیم.

جعفری افزود: طی این بازدید از این پروژه بر اقدام برای آماده سازی، تامین منابع و فعالیت جهادی پیمانکار مورد تاکید قرار گرفت و در کوتاهترین زمان پروژه تصفیه خانه تعیین تکلیف میشود، همچنین طی این هفته جلسه ای با حضور مسوولان مربوطه برگزار خواهد شد تا تدابیری برای تامین منابع، بررسی فنی و اجرای آن اتخاذ شود.

مطالبات متقاضیان مسکن مهر را بررسی کردیم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به موضوع دوم بازدید امروز، بیان کرد: با توجه به سفر رییس جمهور در ابتدای سال به پردیس و تاکیدات ایشان بر تعیین تکلیف مسکن مهر این شهر برای پیگیری بیشتر به این منطقه آمده و بررسی های لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های مسکن مهر پردیس فعال می شوند/ ساماندهی شهرک امام خمینی(ره)

کارگاه های مسکن مهر پردیس فعال می شوند/ ساماندهی شهرک امام خمینی(ره)