مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 20:172022-06-11سياسي

مالیات تازه، در آستانه ورود به صحن مجلس


به زودی لایحه مالیات عایدی بر سرمایه به صحن علنی مجلس می آید تا مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پورابراهیمی 21 خرداد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست با فعالان اقتصادی در اردبیل اظهار کرد: نگاه ما در حوزه تبدیل مالیات ستانی از شخص به افراد حقوقی است تا مشکلات گذشته رفع شود.

وی با بیان اینکه در بخش صادرات به پایداری قوانین نیاز داریم تا تصمیمات خلق الساعه فعالان این حوزه را آزار ندهد، تصریح کرد: وزارت صمت برای شفافیت فعالیت های تجاری و صادراتی باید وانین متقن را ابلاغ کرده و از تغییر رویه ها به شکل آنی و لحظه ای جلوگیری کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد نگرانی واحدهای صنعتی از اعمال خاموشی های برق در فصل تابستان گفت: کل مصرف برق واحدهای صنعتی در کشور پنج تا هفت هزار مگاوات است که برای تأمین انرژی مورد نیاز از دولت خواسته ایم تا مازاد تولید را در قالب بورس انرژی عرضه کرده تا امکان تأمین برق حتی با قیمت آزاد برای سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت فراهم آید.

پورابراهیمی افزود: مشوق هایی در این حوزه با همکاری وزارت نیرو در نظر گرفته می شود تا فعالان بخش خصوصی بتوانند به تناسب نیاز خود از انرژی برق با تعرفه گذاری جدید استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات تازه، در آستانه ورود به صحن مجلس

مالیات تازه، در آستانه ورود به صحن مجلس