مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-11اقتصادي

اهتمام اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر جذب کامل اعتبارات تخصیصی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه بررسی آخرین وضعیت جذب اعتبارات حوزه ساخت و توسعه راهها بر جذب 145 میلیارد ریال از اعتبارات جذب نشده تا پایان سال مالی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه لو در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد، اظهارداشت: این اعتبارات تخصیص یافته تا پایان فصل مالی و اواخر تیرماه جاری هزینه می شود.

وی ادامه داد: این اعتبارات از مانده اسناد خزانه بوده و جزو اعتبارات تخصیصی است که باید در سریع ترین زمان ممکن جذب و هزینه شود.

وی یادآور شد: برنامه ریزی شده 51 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی تکمیل شود و در صورت تخصیص اعتبار لازم بخش هایی از پروژه های تعریض و بهسازی محورهای میاندوآب-شاهین دژ و حیدرآباد به نقده به اتمام می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این نشست بر تخصیص به موقع اعتبار سال جاری و مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، اختصاص 70 هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل قبل از پایان فصل کاری تأکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر جذب کامل اعتبارات تخصیصی

اهتمام اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر جذب کامل اعتبارات تخصیصی