مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 23:122022-06-11حوادث

تراورس پس از واگذاری به خاک سیاه نشست/7 ماه در راه آهن سکوت کردم


مدیرعامل راه آهن با اشاره به جزییات دیگری از بررسی حادثه قطار مشهد-یزد، گفت: راه آهن مشکلاتی زیادی از سنوات گذشته دارد اما هفت ماه هست در این باره سکوت کرده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس میعاد صالحی در برنامه صفحه اول درباره آخرین بررسی ها در موضوع سانحه ریلی اخیر اظهار داشت: کمیسیون بررسی حادثه راه آهن در حال جمع بندی است و حداکثر تا فردا یا پس فردا اطلاعیه اولیه منتشر می شود.

وی با بیان اینکه از لحظه اول وقوع سانحه به همراه وزیر راه و شهرسازی در محل حادثه حضور یافتم، توضیح داد: در آن منطقه کارگاه موقت بهسازی وجود داشت منطقه ماسه گیر است و عملیات ماسه گیری و تعویض تراورس انجام می شد.

صالحی اضافه کرد: از ساعت 12 شب تا 4:30 مسدودی خط در منطقه بوده است در ساعت 4:30 سرپرست کارگاه به ایستگاه عباس آباد تلفن گرام می زند و اعلام می کند که خط باز است و ایستگاه موقت دیگر فعالیت نمی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اینکه چگونه بیل مکانیکی پس از اعاام باز شدن خظ حرکت می کند و مجددا روی خط قرار می گیرد و با آن بالای خط قرار می گیرد برای ما سوال است، لوکوموتیو با شیشه بیل برخورد میکند لکوموتیوران ترمز میزند اما حادثه رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراورس پس از واگذاری به خاک سیاه نشست/7 ماه در راه آهن سکوت کردم

تراورس پس از واگذاری به خاک سیاه نشست/7 ماه در راه آهن سکوت کردم