مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 10:272022-06-12سياسي

پرداختن به جنایات آمریکا از مهمترین مصادیق جهاد تبیین


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازخوانی و افشای حقوق حقوق بشر آمریکایی از مهمترین مصداق جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: از شروع پیروزی انقلاب اسلامی که دست استکبار جهانی از کشور قطع شد، آمریکا و جریان استکبار برای از بین بردن نظام و به حاشیه کشاندن انقلاب، دست به جنایت های مختلف زدند که ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله صدوقی، بمباران شیمیایی سردشت و به شهادت رسیدن 110 غیر نظامی و شیمیایی شدن 8 هزار نفر از جمله جنایت های آمریکا  از 6 تا 12 تیر ماه است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری خلیج فارس و شهادت 290 نفر از جمله 57 کودک 2 تا 12 سال و انفجار تروریستی 7 تیر ماه، اختصاص بودجه برای براندازی نظام اسلامی، حمایت مستقیم از جنگ و حمله به سکوهای نفتی ایران گوشه ای از جنایات ضد حقوق بشری آمریکا است.

وی بیان کرد: 6 تا 12 تیرماه به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایات آمریکا علیه جمهوری اسلامی است که قبل از انقلاب وجود داشت و بعد از انقلاب اسلامی و طی این چهار دهه کماکان ادامه داشته و نبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به جنایات آمریکا از مهمترین مصادیق جهاد تبیین

پرداختن به جنایات آمریکا از مهمترین مصادیق جهاد تبیین