مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-12دانش

اردوهای علم و فناوری دانشجویان باید در استان ها برگزار شود


رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: اردوهای علم و فناوری باید حتما در استان ها انجام شود، زیرا این فرصت سبب می شود توانمندی ها، قابلیت ها و پیشرفت های نظام را با استدلال برای دانشجویان تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور و رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هم اندیشی بسیج اساتید واحد کرمانشاه با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در دانشگاه ها اظهار داشت: صحبت از جهاد تبیین که می شود یعنی همه دلسوزان انقلابی باید آرایش بصیرتی و معرفتی متناسب با حجم شایعات در سطح نخبگانی و عوام بگیرند و با شناسایی شایعات نسبت به تبیین آنها اقدام کنند.

وی ادامه داد: در خیلی از مواقع وقتی که من و شما صحبتی می کنیم و پیام و استدلال از قول استاد دانشگاه بیان می شود، همگان اذعان دارند که این کلام و مطلب برآمده از دانش و خرد است و با دقت و توجه آن را می پذیرند و تامل می کنند.

این استاد دانشگاه در ادامه در باره روش های طرح موضوع جهاد تبیین در دانشگاه ها، گفت: معتقدم در مساله جهاد تبیین باید سناریونویسی ناظر بر تبیین داشته باشیم و مواردی مثل موشن گرافی، تهیه کلیپ های کوتاه، صحبت های کوتاه چند دقیقه ای، مقاله نویسی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای علم و فناوری دانشجویان باید در استان ها برگزار شود

اردوهای علم و فناوری دانشجویان باید در استان ها برگزار شود