مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 11:572022-06-12سياسي

شهیدان چمران و طهرانی مقدم انسان های تراز انقلاب اسلامی هستند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه بسیج اساتید باید نرم افزار تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی را تدوین و اجرایی کند، گفت: شهید چمران و شهید طهرانی مقدم انسان تراز انقلاب اسلامی و تربیت یافته مکتب امام راحل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، عرفان خسرویان امروز یکشنبه 22 خرداد 1401، در آستانه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای طی سخنانی با تبیین مؤلفه های دانشگاه تراز انقلاب اسلامی گفت: به رغم همه کارشکنی ها اندیشه های انقلاب اسلامی، در ذهنِ صدها استاد بسیجی تکثیر و تقویت شده و دانشگاه با مفهوم غربی به دانشگاه تراز انقلاب نزدیکتر شده است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افزود: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری همراه شدن حرکت علمی با آرمان های والای معنوی و انقلابی، زمینه ساز به سامان رسیدن مسائل کشور است و دانشگاه تراز انقلاب اسلامی می تواند مسیر پیشرفت علمی کشور را هموار و سعادت ملت و کشور را تضمین کند.

وی تربیت استاد در تراز انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف تاسیس بسیج اساتید دانست و افزود: در شرایط کنونی که کشور نیاز به تسریع در حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد، نقش آفرینی اساتید بسیجی با تکیه بر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان چمران و طهرانی مقدم انسان های تراز انقلاب اسلامی هستند

شهیدان چمران و طهرانی مقدم انسان های تراز انقلاب اسلامی هستند