مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-12اقتصادي

نبود سردخانه و انبار ذخیره سازی از چالش های پیش روی بخش کشاورزی خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نبود مکانی برای ذخیره سازی محصولات کشاورزی را از چالش های این بخش عنوان کرد و گفت: با مشکل سردخانه و انبار در استان مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: طی هفته جهاد کشاورزی 109 پروژه در استان افتتاح که اعتباری بالغ بر 104 میلیارد و 298 میلیون و 600 هزار تومان برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت برخوردار از این پروژه ها 81 هزار و 330 نفر و تعداد خانوار بهره مند 19 هزار و 832 خانوار هستند، یادآور شد: میزان اشتغال پایدار و تثبیت اشتغال این طرح ها در استان ایجاد اشتغال برای 3 هزار و 48 نفر بوده و برای یک هزار و 58 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان هایی که محرومیت بیشتری داشته اند تعداد بیشتری پروژه در بخش کشاورزی نصیبشان شده است، افزود: از مجموع پروژه های افتتاحی طی این هفته در استان 25 پروژه مربوط به سرایان، 14 مورد زیرکوه نهبندان و سربیشه هر کدام 11 مورد، خوسف 10 مورد و مابقی مربوط به سایر شهرستان ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود سردخانه و انبار ذخیره سازی از چالش های پیش روی بخش کشاورزی خراسان جنوبی

نبود سردخانه و انبار ذخیره سازی از چالش های پیش روی بخش کشاورزی خراسان جنوبی