مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-12اقتصادي

تا پایان امسال بیل 75 تن به معادن کشور عرضه می شود


پاییز امسال بیل 75 تن را به معادن کشور عرضه خواهیم کرد.

- علیرضا میقانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شرکت هپکو سال گذشته بیل های 22 تن زنجیر، لودر 7 تن معدنی، لودر 5 تن و بیل لاستیکی را به بازار عرضه کرد و پاییز امسال نیز بیل 75 تن را به معادن کشور عرضه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بزرگ ترین اقدامی که هپکو در سال جاری انجام داد، تولید و رونمایی تراک معدنی بود که فروردین ماه سال جاری انجام شد که تولید این تراک ها با ظرفیت 45 و 60 تن به توجه به نیاز معدن به تراک هایی باظرفیت پایین تر در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین قائم مقام مدیرعامل هپکو گفت: تولید گریدر شهری و بکهو لودر و اسکید لودرها در دستور کار داریم، بیل سنگین 40 تن تا دو ماه آینده و بیل 75 تن تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد که هم اکنون بومی سازی و داخلی سازی این دستگاه ها انجام شده و با افزایش تقاضا سرعت بیشتری خواهد گرفت.

میقانی با اشاره به واردات ماشین آلات دسته دوم گفت: این واردات هدررفت سرمایه کشور است چرا که ماشین آلات دست دوم نه تنها کارایی لازم را ندارند، بلکه مصرف سوخت بسیار بالایی دارند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه این ماشین آلات قیمت مشخصی ندارد و راحت تر می توان قیمت ها را روی آن تغییر داد و منافع بیشتری در دست دوم ها خوابیده است، به همین دلیل رانت خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان امسال بیل 75 تن به معادن کشور عرضه می شود

تا پایان امسال بیل 75 تن به معادن کشور عرضه می شود