مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-12دانش

چه افرادی در چه مکان هایی ماسک بزنند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حمید رضا جماعتی اظهار داشت:: باتوجه به شرایط موجود، نظر کمیته علمی کشوری کرونا این است که بر اساس رنگبندی شهرها، - دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: در تمامی مجامع علمی دنیا، استفاده از ماسک را عاملی موثر برای جلوگیری از انتقال چرخش ویروس در جوامع می دانند.

در حال حاضر استفاده از ماسک می تواند بر اساس وضعیت رنگبندی شهر ها و شرایط افراد، متفاوت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حمید رضا جماعتی اظهار داشت:: باتوجه به شرایط موجود، نظر کمیته علمی کشوری کرونا این است که بر اساس رنگبندی شهرها، می توان از ماسک استفاده کرد.

در حال حاضر وضعیت رنگبندی اکثر شهر های کشور، زرد و آبی است بنابراین افرادی که بیماری های زمینه، سیستم ایمنی ضعیف و سن بالا ندارند و تحت درمان با دارو های سرکوب کننده ایمنی نیستند در محیط های باز الزامی به استفاده از ماسک ندارند.

چه افرادی در چه مکان هایی ماسک بزنند وی افزود: در محیط های سربسته به ویژه محل هایی که افراد زیادی حضور داشته و سیستم تهویه مناسبی ندارند، استفاده از ماسک همچنان مورد تاکید است.

همچنین افرادی که ریسک بالا دارند مانند افراد دارای ضعف سیستم ایمنی، بیمارانی که تحت درمان با دارو های سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند، بیماران پیوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه افرادی در چه مکان هایی ماسک بزنند؟

چه افرادی در چه مکان هایی ماسک بزنند؟