مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 16:422022-06-12ورزشي

فدراسیون همه جانبه از هاکی خراسان جنوبی حمایت کند


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از مظلومیت هاکی در استان خبر داد و گفت: فدراسیون در تخصیص اعتبار و تجهیز امکانات نگاه ویژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین خسروی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت هاکی استان اظهار داشت: در خراسان جنوبی استعدادهای بالقوه، توانمندی های بالفطره و قابلیت های بی بدلیل ورزشی وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر می باشد.

وی از ورزش هاکی بعنوان رشته ای نوپا و مفرح یاد کرد و افزود: با ارائه برنامه های راهبردی و ایجاد جذابیت های ذاتی می توان این رشته ورزشی را جزو ورزش های پرطرفدار ورزشکاران در خراسان جنوبی قلمداد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: هرچند که در استان تعداد محدودی در رشته هاکی فعالیت دارند اما وجود 45 مربی و 9 داور کارت دار این رشته ورزشی می تواند در معرفی و توسعه آن نقش آفرینی کند.

خسروی با اشاره به مظلوم واقع شدن هاکی در خراسان جنوبی یادآور شد: در تخصیص اعتبارات و تجهیز امکانات این رشته ورزشی  نیازمند حمایت بی دریغ فدراسیون هستیم.

وی برنامه ریزی های اصولی در هیأت هاکی خراسان جنوبی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تدوین تقویم ورزشی و چشم انداز روشن در این رشته ورزشی باید به گونه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون همه جانبه از هاکی خراسان جنوبی حمایت کند

فدراسیون همه جانبه از هاکی خراسان جنوبی حمایت کند