مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 07:422022-06-13سياسي

دولت مصوبه مجلس درباره کالابرگ را اجرا نکرد


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های بانک مرکزی برای ارائه خدمات کارت الکترونیکی به عنوان کالا برگ فراهم نیست فعلا پرداخت یارانه نقدی ادامه پیدا می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه مجلس در مصوبه ای به دولت اختیار داد که نسبت به اصلاح ارز ترجیحی اقدام کند، اظهار داشت: مجلس سه سال پیش اصلاح ارز ترجیحی را با دولت قبل مطرح کرد و اعلام کرد که با جاده ارز ترجیحی هیچ گاه به جایی نمی رسیم و مسیرمان به ناکجا آباد است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت قبل برای حذف این فساد اهتمامی نداشت و اراده ای را به خرج نداد اگر آن زمان این اتفاق می افتد بسیاری از مشکلات حل می شد آن زمان ارز آزاد 10 هزار تومان بود نسبت به ارز 4200 تومان، اختلاف قیمت کمتری داشت لذا شیب افزایش قیمت ها کمتر بود.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه دولت چاره ای غیر اصلاح ارز ترجیحی نداشت، گفت:دولت برای تخصیص ار ترجیحی به ورادات تقریبا با ارز نیمایی که حدود 24 هزار تومان بود، 20 هزار تومان بابت هر یک دلار، اسکناس چاپ می کرد، این اقدام دولت موجب افزایش شدید پایه پولی شد.

دولت با ارز 4200 تومانی گندم وارد می کرد، یکسری هم گندم را تبدیل به ماکارونی می کردند، ماکارونی دوباره صادر می شد و ارز 23 هزار تومانی به دولت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مصوبه مجلس درباره کالابرگ را اجرا نکرد

دولت مصوبه مجلس درباره کالابرگ را اجرا نکرد