گزارش سه ماهه سامانه هوشمند نظارت و رسیدگی به شکایات/ توسعه سامانه به کسب وکار های فیزیکیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق ماده 9 برنامه جامع تجارت الکترونیکی مصوب 1384، وزارت بازرگانی مکلف بوده با همکاری وزارت دادگستری و قوه قضاییه نسبت به تدوین الگوی داوری در دعاوی تجارت الکترونیکی برای کاهش دعاوی حقوقی با اعمال حداقل استاندارد . - پس از رونمایی از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات و داوری جمعی برخط (CODR)، گزارش سه ماهه نشان دهنده عملکرد موفق این سامانه در حوزه کسب وکار های اینترنتی است و همزمان توسعه سامانه به کسب وکار های فیزیکی نیز به عنوان یکی از پروژه های منتخب وزارت صمت (پروژه نظارت و رسیدگی به تخلفات) توسط مدیرکل حوزه وزارتی به تمامی دفاتر ستادی و واحد های استانی ابلاغ شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق ماده 9 برنامه جامع تجارت الکترونیکی مصوب 1384، وزارت بازرگانی مکلف بوده با همکاری وزارت دادگستری و قوه قضاییه نسبت به تدوین الگوی داوری در دعاوی تجارت الکترونیکی برای کاهش دعاوی حقوقی با اعمال حداقل استاندارد های حقوقی در عرصه تجارت الکترونیکی و همچنین تدوین الگوی قراردادی حل اختلاف برای دعاوی در الگو های بنگاه به بنگاه (B2B) و بنگاه به مشتری (B2C) به منظور ساده و شفاف سازی روند حل وفصل اختلاف اقدام نماید که این تکلیف قانونی بالاخره بعد از 15 سال در دولت سیزدهم اجرایی و اسفندماه سال برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |