مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-13سياسي

الزام دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجرای آیین نامه پوشش دانشجویان


وی با بیان اینکه پروژه ای که 7 سال تعطیل می شود به اندازه دو برابر آن پروژه خسارت به سازمان وارد می شود، گفت: با توجه به شاخص های تورم در ایران این عدد در کشور ما خیلی بزرگ تر است.

- وی با بیان اینکه پروژه ای که 7 سال تعطیل می شود به اندازه دو برابر آن پروژه خسارت به سازمان وارد می شود، گفت: با توجه به شاخص های تورم در ایران این عدد در کشور ما خیلی بزرگ تر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه آیین نامه پوشش دانشجویان مصوب سال 1393 دانشگاه، باید با دقت اجرایی شود، گفت: به عنوان مسئول دانشگاه تا زمانی که هستم اجازه نخواهم داد افرادی که با نظام دشمنی دارند به هدفشان برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست این هفته هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه یکی از شاخص های مدیریت، سرعت و زمان بندی درست کارهاست گفت: خوشبختانه در حال حاضر مدیریت جدید دانشگاه از مرحله استقرار عبور کرده و فعالیت های دانشگاه به سرعت پیگیری می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر عامل مهم زمان در پیشرد همه فعالیت ها و مشخص بودن سقف زمانی کارها افزود: با هماهنگی معاونت توسعه همه پرداختی های دانشگاه باید در حداکثر بازه زمانی سه ماه پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجرای آیین نامه پوشش دانشجویان

الزام دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجرای آیین نامه پوشش دانشجویان