مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-13سياسي

سازمان سنجش: رصد و شناسایی مدعیان تقلب در کنکور/ داوطلبان گرفتار سوداگران نشوند


داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه ریزی و تلاش کرده اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده ها آماده شرکت در کنکور شده اند، - داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه ریزی و تلاش کرده اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده ها آماده شرکت در کنکور شده اند، انتظار دارند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند.

قائم مقام رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری، یک خواسته و مطالبه ملی است، گفت: به داوطلبان عضو در گروه ها و کانال های فضای مجازی که مدعی تقلب هستند هشدار می دهم تا گرفتار سوداگران کنکور نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین حاجیلو در هشتمین جلسه شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به اهمیت موضوع حفاظت از امنیت آزمون ها، گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه ریزی شده گروه های سودجو و اغفال گر که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش و زحمتکش می شود، مورد حمایت قاطبه مردم است.

رییس شورای حفاظت آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به فعالیت های مختلف سازمان سنجش در فرایند برگزاری آزمون، گفت: هر آزمون بسته به حیطه و گستره اجرایی آن شامل سه مرحله، پیش از برگزاری، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سنجش: رصد و شناسایی مدعیان تقلب در کنکور/ داوطلبان گرفتار سوداگران نشوند

سازمان سنجش: رصد و شناسایی مدعیان تقلب در کنکور/ داوطلبان گرفتار سوداگران نشوند