مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-13سياسي

جشنواره گل محمدی به میزبانی لاله زار برگزار می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر برگزار می شود، گفت: اقامتگاه های بوم گردی در منطقه گردشگری لاله زار بردسیر آماده میزبانی از گردشگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی امروز با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر روز جمعه 27 خردادماه سال جاری درسایت گردشگری این منطقه برگزار می شود، اظهار کرد: مراسم آغازین این جشنواره روز پنجشنبه 26 خردادماه جاری در گلزار شهدای کرمان و در قالب عطر افشانی و گلاب پاشی مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین قبور شهدای 8سال دفاع مقدس خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه این جشنواره در سال های گذشته از استقبال خوبی برخوردار بوده است، افزود: انتظار می رود امسال نیز شاهد حضور گسترده علاقه مندان به طبیعت در منطقه گردشگری لاله زار باشیم.

وی با بیان اینکه با همکاری مشترک نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان فرمانداری، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد بردسیر و همچنین دیگر دستگاه های مرتبط زمینه برای حضور حداکثری مردم و معرفی هرچه بهتر این منطقه گردشگری فراهم شده است، بیان کرد: برگزاری این جشنواره علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل محمدی به میزبانی لاله زار برگزار می شود

جشنواره گل محمدی به میزبانی لاله زار برگزار می شود