مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 23:072022-06-13اقتصادي

برای املاک حاشیه رودخانه پل دختر سند صادر نشود


اداره ثبت و املاک شهرستان در هر شرایطی نباید برای املاک غیرمجاز به ویژه در حریم و بستر رودخانه سند صادر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، علی امرایی در جلسه کارگروه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان پل دختر بر برخورد با  این ساخت و سازها تاکید و اظهار کرد: اداره ثبت و املاک شهرستان در هر شرایطی نباید برای املاک غیرمجاز به ویژه در حریم و بستر رودخانه سند صادر کند.

وی افزود: قانون با ساخت و سازهای غیر مجاز در پل دختر و معمولان و با بنگاه های معاملاتی متخلف که به طرح خودسرانه کوچه و خیابان بندی اقدام کرده اند براساس ماده هشت قانون قاطعانه برخورد می کند.

دادستان پل دختر گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از ابتدا و پایه با عدم انشعاب و خدمات دهی دستگاه ها قابل اجرا است که تحقق این امر نیاز به هماهنگی دستگاه های متولی دارد و انتظار می رود در این زمینه در پلدختر پیگیری ویژه تر صورت گیرد.

وی بر ضرورت توجه به هشدارهای نظام مهندسی در ساخت و سازها در پل دختر تاکید کرد و افزود: دستگاه های متولی سازه های ناایمن و غیرمجاز را با اهتمام بیشتری جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی کنند.

امرایی به صدور پروانه برای املاک قولنامه ای در پل دختر اشاره و یادآورشد: این اقدام شاید به خاطر کمبود نیرو، برای درآمدزایی  و یاسهل انگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای املاک حاشیه رودخانه پل دختر سند صادر نشود

برای املاک حاشیه رودخانه پل دختر سند صادر نشود