گزارش سه ماهه سامانه هوشمند نظارت و رسیدگی به شکایات و داوری جمعیگزارش سه ماهه سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات و داوری جمعی بر خط منتشر شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، پس از رونمایی از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات و داوری جمعی برخط (CODR) در 21 اسفند 1400 با حضور مقامات عالی کشور، گزارش سه ماهه سامانه نشان دهنده عملکرد موفق این سامانه در حوزه کسب وکارهای اینترنتی است و همزمان توسعه سامانه به کسب وکارهای فیزیکی نیز به عنوان یکی از پروژه های منتخب وزارت صمت (پروژه نظارت و رسیدگی به تخلفات) توسط مدیرکل حوزه وزارتی به تمامی دفاتر ستادی و واحدهای استانی ابلاغ شد. طبق ماده 9 برنامه جامع تجارت الکترونیکی مصوب 1384، وزارت بازرگانی مکلف بوده با همکاری وزارت دادگستری و قوه قضاییه نسبت به تدوین الگوی داوری در دعاوی تجارت الکترونیکی برای کاهش دعاوی حقوقی با اعمال حداقل استانداردهای حقوقی در عرصه تجارت الکترونیکی و همچنین تدوین الگوی قراردادی حل اختلاف برای دعاوی در الگوهای بنگاه به بنگاه و بنگاه به مشتری به منظور ساده و شفاف سازی روند حل وفصل اختلاف اقدام کند که این تکلیف قانونی بالاخره بعد از 15 سال در دولت سیزدهم اجرایی و اسفندماه سال گذشته با حضور وزرای صمت، دادگستری، معاون پیشگیری از جرم قوه قضاییه، معاون حقوقی رییس جمهور و رییس کانون عالی انجمن برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |