مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-14ورزشي

همایش سراسری ورزش روستایی و بازی های بومی در اردبیل برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل گفت: همایش سراسری ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در شورابیل اردبیل برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش سراسری ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی 27 خرداد ساعت 7 صبح با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در شورابیل برگزار می شود و این همایش به صورت زنده از شبکه های 3 و 5 نیز پخش خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 220 برنامه فرهنگی، 170 برنامه ورزشی و 30 برنامه اجتماعی توسط سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل اجرا شده است.

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل با بیان این که همچنین در کنار این برنامه های فرهنگی، بیش از 58 برنامه گردشگری، 100 برنامه مذهبی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، 63 برنامه در حوزه سلامت، 120 برنامه کارآفرینی توسط فرهنگ سراهای این سازمان برگزار شده است، ادامه داد: تعداد برنامه های آموزشی برگزارشده نیز توسط مربیان این سازمان بیش از 400 برنامه آموزشی برای رده های سنی متفاوت بوده است.

ابراهیمی تصریح کرد: این سازمان با تدوین تقویم فرهنگی و در راستای رسالت اصلی خود مبنی بر تقویت فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تمامی مناسبت های ملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سراسری ورزش روستایی و بازی های بومی در اردبیل برگزار می شود

همایش سراسری ورزش روستایی و بازی های بومی در اردبیل برگزار می شود