مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:072022-06-14اقتصادي

فعالیت 12 شرکت قطعه سازی خودرو در گیلان


مدیرکل صمت گیلان با اشاره به اینکه بیش از 12 شرکت قطعه سازی خودرو با تکنولوژی جدید در گیلان فعالیت دارند، گفت: با توانمندی مطلوبی که از سرمایه گذاران حوزه قطعه سازی خودرو در گیلان سراغ دارم به راحتی می توان نیازمندی اغلب قطعات پرمصرف و هایتک خودرو سازان مطرح کشور را تامین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرماندار رشت به همراه مدیرکل صمت گیلان، مدیرکل منابع طبیعی و دادستان سنگر از واحد صنعتی لاستیک گیلان واقع در شهرک صنعتی رشت بازدید کردند.

  فرماندار شهرستان رشت در این بازدید با بیان اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی داخل نقش مهمی در اشتغالزایی و تقویت بنیه اقتصادی کشور دارند، اظهار کرد: توجه به کیفیت و سلیقه خریدار در تولید محصولات و همچنین رعایت استانداردهای لازم، ضمن بالا بردن توان رقابتی واحدهای تولیدی، زمینه ساز حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی خواهد بود.

  حمیدرضا امام پناهی حمایت از تولید داخل را گام اساسی و لازمه رونق واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های جدید دانست و افزود: اراده دولت سیزدهم در حمایت از فعالین و سرمایه گذاران عرصه تولید، فرصتی مناسب برای حرکت رو به جلوی تولید به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 شرکت قطعه سازی خودرو در گیلان

فعالیت 12 شرکت قطعه سازی خودرو در گیلان