مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 17:422022-06-14اقتصادي

درآمد فروش اموال مازاد دولتی برای توسعه استان استفاده می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: هزینه مولدسازی و واگذاری اموال مازاد ادارات از طریق خزانه در صندوق توسعه استانی نگهداری و در مواقع نیاز برای توسعه استان استفاده می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست بررسی روند تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وجود برخی اموال و ساختمان های مازاد بدون استفاده در برخی دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستانی، باید مولدسازی، تبدیل به احسن و استفاده بهینه از منابع موجود در دستور کار باشد.

وی افزود: هزینه مولدسازی و واگذاری اموال مازاد ادارات از طریق خزانه در  صندوق  توسعه استان ها نگهداری و در مواقع نیاز مورد استفاده استان در موارد مختلف قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: توانمندسازی نیروهای اداری، مدیریت منطقی وضعیت خدمت و حضور کارکنان و اجرای برنامه های فرهنگی برای کارکنان و خانواده آنان از جمله وظایف ضروری حوزه منابع انسانی در دستگاه های اجرایی است.

رعایت نظم در دستگاه های اجرایی مورد توجه باشد دبیر ادامه داد: توجه به نکات ریز و تاثیرگذار در روند خدمت رسانی به مردم در دستگاه های اجرایی از جمله رعایت نظم در رفت وآمدها و انتخاب جانشین در زمان مرخصی در زمان مرخصی حائز اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد فروش اموال مازاد دولتی برای توسعه استان استفاده می شود

درآمد فروش اموال مازاد دولتی برای توسعه استان استفاده می شود