مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 18:472022-06-14اجتماعي

بازدید فرماندار و مسئولان چاروسا و دیشموک از پروژه های عمرانی


فرماندار کهگیلویه از پروژه های عمرانی قلعه رییسی و دیشموک بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، فرماندار کهگیلویه به همراه بخشداران چاروسا و دیشموک و مدیر بنیاد علوی دیشموک و رییس آموزش و پرورش چاروسا از پروژه های عمرانی چاروسا بازدید کردند.

بازدید از روکش محور قلعه رییسی به دیشموک که این پروژه از سوی بنیاد علوی دیشموک و همکاری راهداری و حمل و نقل در انجام است.

  سیدعبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در حاشیه این بازدید عنوان کرد: محور قلعه رییسی تا دیشموک از مسیرهای بود که به دلیل دست اندازهای بسیار مردم نگران بودند و همین دست اندازها سبب حادصه های ناگواری در این مسیر شد.

وی افزود: از سوی راهداری و حمل و نقل پنج کیلومتر در گذشته روکش آسفالت شد که در ادامه این مسیر 4کیلومتر از سوی بنیاد علوی در حال کار است و امیدواریم با قولهای که استاندار استان و رییس بنیاد مستضعفان به شهرستان داشتند 5کیلومتر باقی مانده هم روکش خواهد شد.

اسفندیار مختاری مدیر بنیاد علوی دیشموک در این بازدید به اهمیت سفر رییس بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی کشور به دیشموک اشاره و تصریح کرد: مسیر قلعه رییسی به دیشموک به دلیل اهمیت برای مردم این مناطق و عبور مردم که نگرانی های در زمینه دست اندازها این مسیر داشتند 4کیلومتر از این مسیر به مناقصه و در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندار و مسئولان چاروسا و دیشموک از پروژه های عمرانی

بازدید فرماندار و مسئولان چاروسا و دیشموک از پروژه های عمرانی