مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 19:172022-06-14سياسي

مجلس اعلای اسلامی عراق: چارچوب هماهنگی شیعیان برای بازگشت جریان صدر تلاش می کند


مسئول رسانه مرکزی مجلس اعلای اسلامی عراق گفت که گروههای سیاسی چارچوب هماهنگی شیعیان بر لزوم بازگشت جریان صدر به پارلمان متفق القول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عمار الشیخ مسئول رسانه مرکزی مجلس اعلای اسلامی عراق، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص موضع احزاب حاضر در ائتلاف چارچوب هماهنگی شیعیان در خصوص استعفای نمایندگان جریان صدر از پارلمان و تحولات پیش روی عراق گفت که روز گذشته نشستی در دفتر شیخ همام الحمودی برگزار شد و مسأله خروج جریان صدر از پارلمان مورد بررسی قرار گرفت.

عمارالشیخ استعفای نمایندگان جریان صدر را تصمیمی خاص و برخواسته از شرایط داخلی این گروه سیاسی دانست و گفت که در حقیقت جریان صدر موفق به تشکیل دولت به همراه ائتلاف سه گانه (صدر، بارزانی و حلبوسی) نشد و همزمان چارچوب هماهنگی به مواضع و دیدگاهها و ائتلاف های خود پایبند مانده است.

مسئول رسانه مرکزی مجلس اعلای اسلامی عراق در ادامه تأکید کرد: همه این اتفاقات نباید موجب توقف روند حرکت کشور شود، در شرایطی که با تهدیدات جهانی همچون بسیاری از کشورها مواجه هستیم مانند جنگ اوکراین تا بحران های اقتصادی و همچنین بحران های داخلی از جمله امنیت غذایی، بحث بیابان زایی که جمهوری اسلامی نیز اقدام به تشکیل کمیته ای در این باره کرده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس اعلای اسلامی عراق: چارچوب هماهنگی شیعیان برای بازگشت جریان صدر تلاش می کند

مجلس اعلای اسلامی عراق: چارچوب هماهنگی شیعیان برای بازگشت جریان صدر تلاش می کند