مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 20:372022-06-14اقتصادي

بادامچیان : وزیر ناموفق «صمت» هم باید برود


وزیر صمت متاسفانه نتوانسته وظایفش را خوب انجام دهد و به نظرم می آید که اگر ایشان هم جای خودش را به فردی آگاه تر بدهد ، بهتر است .

فقط ادم خوب بودن کافی نیست ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، از ابتدای کار دولت آقای رییسی نقد هایی به وزیر رفاه کابینه ایشان وارد بود ،از بحث انتصابات گرفته تا کمک میلیاردی غیرقانونی به یک برنامه تلوزیونی که خود ، پیش از وزارت ، از داوران همان برنامه بود.

اخراج گسترده مدیران ارشد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و انتصاب افراد ناکارشناس و سیاستگذاری ها و تصمیمات جنجال برانگیز درباره افزایش مزد سالانه کارگران و حقوق بازنشستگان که برخلاف ارقام جذاب ، پشت سد واقعیت های اجرایی ماند و بخشی از ذینفعان را به خیابان ها کشاند و اعتراضات خیابانی به راه انداخت ، دلایلی بود که ادامه کار او را نه فقط برای مجلس بلکه برای دولت هم ، ناحوشایند و ناممکن کرد و سرانجام وزیر جوان که با وعده ها و شعارهای باور نکردنی مانند ایجاد اشتغال با یک میلیون تومان بر مسند یکی از مهم ترین وزارتخانه های کشور تکیه زده بود .

ناچار به استعفا شد و در حالی که دیشب ، خبر استعفای خود را شایعه اعلام کرده بود ، امروز ، متن استعفای خود را رسانه ای کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان : وزیر ناموفق «صمت» هم باید برود

بادامچیان : وزیر ناموفق «صمت» هم باید برود