مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 23:322022-06-14سياسي

سوت زنی فساد در کشور هزینه بر است/ساختار دیوان محاسبات استان پایه است


مشاور رییس کل دیوان محاسبات با بیان اینکه مجمع یاوران مردمی دیوان با هدف پیشگیری از فساد در هزینه کرد بیت المال تشکیل می شود، گفت: در این راستا یک جریان اجتماعی هم به راه افتاده است منتهی چون این جریان مردمی پیوستی به حاکمیت نداشت موضوع عدالت خواهی که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی سلطانی وش در جلسه مجمع مطالبه گران استان زنجان با بیان اینکه آغاز کار مدیریت فعلی دیوان محاسبات همزمان با ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب همزمان شد، اظهار کرد: هدف از این بیانیه کمک به خروج از وضعیت فعلی است، چرا که اعتقاد راسخ این است که پیشران این حرکت جریان های میانی هستند.

مشاور رییس کل دیوان محاسبات برگزاری جلسات متعدد در دیوان محاسبات در راستای ارائه راهکار برای کاهش مشکلات اشاره و تصریح کرد: در این راستا سه محور تبیین شده است.

وی مردم محور بودن دیوان را از پیگیری های مورد اشاره دانست و گفت: در این راستا تلفن 198 برای دریافت گزارش های مردمی و جمع آوری اطلاعات و مسائل مرتبط با دیوان راه اندازی شده است.

سلطانی وش به راه اندازی هیأت های اندیشه ورز با هدف دریافت کمک فکری در مورد مسائل نظری دیوان محاسبات اشاره کرد و افزود: دیگر اقدام انجام شده در این راستا راه اندازی یاوران مردمی دیوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی فساد در کشور هزینه بر است/ساختار دیوان محاسبات استان پایه است

سوت زنی فساد در کشور هزینه بر است/ساختار دیوان محاسبات استان پایه است