مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 06:272022-06-15سياسي

گسترش عفاف و حجاب نیازمند ابتکار است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: گسترش عفاف و حجاب در جامعه نیازمند اقدامات و ابتکارات جدید برای تاثیرگذاری در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه قرارگاه استانی عفاف و حجاب اظهار داشت: با توجه به جایگاه عفاف و حجاب در حفظ سلامت جامعه این مهم مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام است.

وی افزود: عفاف و حجاب سد مستحکمی است که از آحاد جامعه به ویژه نهاد خانواده در برابر انواع آسیب ها محافظت می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله حجاب و عفاف، قرارگاه کشوری برای صیانت از این فرهنگ غنی دینی با حضور مسوولان ارشد کشوری تشکیل شده است.

کامرانی ادامه داد: به منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب قرارگاه استانی عفاف و حجاب نیز با حضور مسوولان ارشد حاکمیتی شکل گرفته است.

وی گفت: قرارگاه استانی و شهرستانی عفاف و حجاب مسئولیت برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی را در زمینه گسترش فرهنگ غنی عفاف و حجاب بر عهده دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: هماهنگی و هم افزایی و همفکری دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و دستگاه های حاکمیتی نقش بسزایی در تحقق اهداف قرارگاه عف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش عفاف و حجاب نیازمند ابتکار است

گسترش عفاف و حجاب نیازمند ابتکار است