مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:072022-06-15پزشكي

تنها یک بیمار با تشخیص کرونا در هرمزگان بستری شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بستری شدن یک بیمار با تشخیص کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها همین مورد به دلیل ابتلا به کرونا در هرمزگان بستری است و هیچ بیماری در بخش آی سی یو کووید 19 بستری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام کردیم بیماری کرونا هنوز تمام نشده و چرخش ویروس هرچند با قدرت کم ادامه دارد و بستری شدن موارد اندک از جمله این مورد در هرمزگان خود موید این مطلب است.

این مقام مسوول تصریح کرد: متاسفانه با اعلام آمارهای کاهشی شاخص های کرونا، دیگر دستورالعملهای بهداشتی به درستی رعایت نمی شود و این زنگ خطری جدی برای سلامت جامعه با توجه به چرخش ویروس در استان است.

وی در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در هرمزگان گفت: خوشبختانه از اوایل اردیبهشت ماه تاکنون هیچ مورد فوتی جدید کرونا در استان ثبت نشده و آمار در همان عدد 2 هزار و 616 نفر باقی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آغاز تزریق دز چهارم واکسن کرونا در استان برای افراد بالای 18 سال، گفت: تزریق واکسن در همه مراکز بهداشتی درمانی شهرها و روستاها صورت می گیرد و متقاضیان برای دریافت نوبت یادآور، باید بین 4 تا 6 ماه از واکسن قبلی آن ها گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک بیمار با تشخیص کرونا در هرمزگان بستری شد

تنها یک بیمار با تشخیص کرونا در هرمزگان بستری شد