مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:272022-06-15سياسي

ایجاد کمربندی تنها راه حل مشکل ترافیکی و حوادث گیلاوند است


تنها راه حل مشکلات ترافیکی گیلاوند، ایجاد کمربندی است که با تلاش های نماینده مجلس، منجر به برگزاری جلسات متعددی با معاونان وزارت راه و در نهایت تدوین یک تفاهم نامه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، علی شیوا، شهردار دماوند در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز دی ماه سال گذشته و فصل سرما تا پایان ماه مکلف به جمع بندی بودجه پیشنهادی سال 1401 بودیم که با تمام توان و همیاری شوراها، برنامه ریزی مالی انجام و تقدیم شورای شهر شد که در نهایت به تصویب کمیته انطباق رسید و در آخرین روزهای سال 1400 جهت اجرا به شهرداری دماوند ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه ارتباط مستقیم با شهروندان جزو اصول اولیه در مدیریت شهرداری است، افزود: شهردار باید در دسترس شهروندان باشد و خوشبختانه شهروندان ما چشمان بینای ما هستند و بسیاری از مشکلات با طرح موضوع توسط شهروندان مورد پیگیری و حل و فصل قرار گرفت.

آغاز عملیات خاکی احداث ایستگاه آتش نشانی منطقه گیلاوند شهردار دماوند گفت: یکی از شاخصه های شهر خوب امنیت است و با توجه به گسترش شهر دماوند، پروژه های نیمه تمام و ایستگاه های آتش نشانی از جمله موضوعات حایز اهمیت بود که در این خصوص افتتاح ایستگاه شهید سلیمانی، رفع نقص ایستگاه آتش نشانی مشا و آغاز عملیات خاکی ایستگاه منطقه گیلاوند از موضوعاتی بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کمربندی تنها راه حل مشکل ترافیکی و حوادث گیلاوند است

ایجاد کمربندی تنها راه حل مشکل ترافیکی و حوادث گیلاوند است